top of page
AdobeStock_247320461.jpeg

Olen turunduse- ja reklaamivaldkonnas tegutsenud juba  7 aastat. 

​

Minu jaoks on turundus ja reklaamindus nagu pusle. Soovitud pildi saad kokku ainult siis, kui leiad õiged tükid (kanalid) ja oskad need panna õigesse kohta (kanalite õige kasutamine).  Idee saab edukalt teostada vaid siis, kui selle jaoks kasutada õigeid kanaleid. 

​

Kui klient piirdub reklaamteksti lugemisel ainult 1-2 sekundiga ja scrollib edasi, siis Sinu "müügihetk" on läinud.

Selle 1-2 sekundiga tuleb tähelepanu köita ja uudishimu tekitada. Toimiva reklaamteksti või -postituse ülesehituse ja liigenduste eemärkide ABC ei ole turundusinimestele saladus. Klient peab lugema välja selle, MIKS ta võiks just Sinu tooteid või teenuseid eelistada ehk mis on tema kasu. Millise kliendi probleemi Sina lahendad? 

Reklaamid sotsiaalmeedias ja ajalehtedes, plakatid, välibännerid, roll-up bännerid, loosikastide kleebised, visiitkaardid, kupongid, flaierid, õiges mõõdus kujundused kodulehte jaoks, kleebiste kujundused ja muud sobivas möödus kujundused. Just sellised, mis köidavad tähelepanu ja toovad ka klikke! Jõuame õigete kujundustega hetkega klientideni.  Hoolikalt läbi mõeldud kujundusega reklaam annab oma visuaaliga edasi vajalikud detailid ja info. 

Hästi läbimõeldud meediaplaan on üks parimaid turunduse tööriistu.  Iga kampaaniaplaan on koostatud spetsiaalselt vastava toote või teenuse jaoks ning see luuakse vastavalt püstitatud eesmärkidele. Kampaania raames kaardistatakse toode või teenus, eesmärk, sõnum, sihtrühm, reklaamikanalid, periood, maht ja selle tulemuslikkuse analüüs. Reklaamkampaania koostamisel tuleb eelkõige lähtuda toote või teenuse sihtrühma kaardistamisest. 

Sotsiaalmeedia kanalite haldus 

Tarbijate interneti kasutamise maht suureneb igal aastal ja ühtlasi sellega ka erinevate sotsiaalmeedia platvormide kasutamine. Ettevõtte sotsiaalmeedias eksisteerimine ja oma toodete, teenuse tutvustamine on kõige lihtsamad ja soodsamad viisid nähtavad olla. Sotsiaalmeedia on üks parimad viise suhelda otse oma klientidega. 

Sotsiaalmeedias ettevõtte sisu loomisega ja "olemas olemisega" kasvatame klientide bärnditeadlikkust ja lojaalsust. Küsimus on selles, kuidas luua väärtuslikku sisu? 

​

Läbi sotsiaalmeedia on lihtne suurendada toote, teenuse tuntust ja suurendada liiklust kodulehele. Selleks, et neid eesmärke täita ei piisa lihtsalt sotsiaalmeedias eksisteerimisest vaid suuresti ka postitatud sisu analüüsimisest ja planeerimisest ja sihtimisest õigete inimesteni.  

Keelespetsialistid väidavad, et üritus on nurjunud katse ning just seetõttu meeldib mulle rohkem kasutada sõnu elamus või sündmus. Milline sündmus ja miks korraldada? Milline on parim korraldamise koht? Milline on elamuse detailne sisu ja asetus asukohaplaanil? Millistes kanalites, kuidas ja kellele sündmust reklaamida? Mida kliendid sündmuselt ootavad?  Ühel elamusel kohtuvadki tellija ja klientide ootused. Mis emotsiooniga osalejad sündmusel koju lähevad? See kõik kokku ongi ühe elamuse turundus. 

​

Sündmuste turundamise juures mängib väga tähtsat rolli korraldaja varasemad kogemused alates sündmuste teenindamisest, tehnilised teadmised (lava, heli, valgus), kontaktid erinevate muusikutega ning programmi puudutavate teenusepakkujatega, turundusalased kogemused elamuste müümisel ja reklaamimisel. Pakun teenuseid sündmuste korraldamisest kuni turundamiseni. 

Reklaamide erilahendused

Mitmete aastate jooksul reklaami- ja turundustööd tehes on tekkinud pikaaegsed ja usaldusväärsed partnerid, kellega koostöös oleme teinud alates kleepimistöödest, reklaamtrükiste ja otseposti flaierite trükkimisest kuni kaubanduskeskuste fasaadil reklaamkastide, valgustähtede ja led-ekraanide ja LCD-erkaanidega reklaamkioskiteni.

Reklaampindade rent

Koostöös Jewe keskus OÜ-ga on pakkuda erinevaid reklaampindade voimalusi LCD ekraanidel ja LED-ekraanidel. 

Küsi lisainfot!

bottom of page