Kultuurisündmuste teenindamise ja korraldamisega olen olnud seotud juba alates 2005. aastast.
​
Ideaalse ürituse korraldamiseks on Sul vaja planeerijat, logistikut, koristajat, õhtujuhti, helitehnikut, valgustehnikut, klienditeenindajaid, administraatorit, kassapidajat, esinejaid, publikut, müügijuhti, turundusjuhti, baaridaami, kokteilimeistreid, elektrikut, visualisti...
​
...või teenusepakkujat, kes seda mõistab ja kõik valdkonnad katab.
​
​
Tehniline lahendus ja korraldus
-
valgustehnika rent ja valgustehniku töö ürituse ajal
-
välilavade ja poodiumide rent ja paigaldus
-
meeskond, kes korraldab transpordi, peale ja maha laadimise ja inventari paigalduse ja demontaaži
Täislahendus
Sündmuse turundus
Keelespetsialistid väidavad, et üritus on nurjunud katse ning just seetõttu meeldib mulle rohkem kasutada sõnu elamus või sündmus. Milline sündmus ja miks korraldada? Milline on parim korraldamise koht? Milline on elamuse detailne sisu ja asetus asukohaplaanil? Millistes kanalites, kuidas ja kellele sündmust reklaamida? Mida kliendid sündmuselt ootavad? Ühel elamusel kohtuvadki tellija ja klientide ootused. Mis emotsiooniga osalejad sündmuselt koju lähevad? See kõik kokku ongi ühe elamuse turundus.
​
Sündmuste turundamise juures mängib väga tähtsat rolli korraldaja varasemad kogemused alates sündmuste teenindamisest, tehnilised teadmised (lava, heli, valgus), kontaktid erinevate muusikutega ning programmi puudutavate teenusepakkujatega, turundusalased kogemused elamuste müümisel ja reklaamimisel. Pakun teenuseid sündmuste korraldamisest kuni turundamiseni.